مدل والان مخمل پانچ

مدل والان مخمل پانچ

مدل والان مخمل پانچ

والان پرده یکی از اجزای پرده است که زیبایی پرده را بیشتر می کند. برخی از افراد علاقه ای به والان پرده ندارند و ترجیح می دهند از یک پرده ساده استفاده کنند، اما در مقابل بسیاری از افراد نیز دوست دارند پرده های منازل خود را از طریق آویختن یک والان شکیل تر کنند.

افرادی که از پرده های پانچ استفاده می کنند برخی مواقع در اینترنت به دنبال مدل والان مخمل پانچ هستند تا بتوانند اید ه بگیرند و برای پرده های منازل خود یک والان زیبا سفارش دهند.که شما نیز میتوانید مدل های مختلف پرده آماده مدل مد نظر را انتخاب کنید.

مدل والان مخمل

اگر شما از پرده های حریر ساده استفاده می کنید والان پرده از جنس مخمل جلوه ی خوبی دارد. استفاده از والان برای همه پنجره ها توصیه نمی شود، برای مثال برای پنجره آشپزخانه اصلا مناسب نیست. اما برای پنجره های سالن پذیرایی اگر از والان استفاده کنید زیبایی خاصی به منزل خود می بخشید.

مدل والان مخمل پانچ
مدل والان مخمل پانچ
مدل والان مخمل پانچ
مدل والان مخمل پانچ
مدل والان مخمل پانچ
مدل والان مخمل پانچ
مدل والان مخمل پانچ
مدل والان مخمل پانچ

پرده پانچ چیست؟

پرده پانچ یکی از مدل های مدرن و جدید پرده است که طرفداران زیادی دارد. این مدل پرده بیشتر از جنس حریر دوخته می شود که والان های کنار پرده می تواند از جنس مخمل یا … یاشد. این پرده به صورتی طراحی شده است که چند حلقه در بالای پرده تعبیه شده است که به وسیله ی این حلقه ها روی میله ی پرده یا همان چوب پرده نصب می شوند.

پرده پانچ چاپی چیست؟

پرده های پانچ چاپی نوعی از پرده های پانچ هستند که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند و همچنین شما می توانید طرح مورد نظر خودتان را روی پرده چاپ نمایید. مدل هایی از پرده پانچ چاپی را در زیر مشاهده می کنید:

پرده پانچ طرح دخترانه پرده پانچ طرح دخترانه پرده پانچ طرح دخترانه پرده پانچ طرح دخترانه

خرید پرده پانچ چاپی

پرده پانچ چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. نصب راحت و سریع
  2. شستشوی ساده
  3. ماندگاری بالای طرح های چاپی
  4. طرح های متنوع
  5. قیمت های مناسب
  6. مدرن و شیک

پرده ی پانچ مناسب چه فضایی است؟

پرده های پانچ در طرح ها، رنگ ها و پارچه های مختلف دوخته شده اند که می توانید به راحتی برای هر فضایی یک طرح مناسب را انتخاب نمایید. برای مثال یک پرده ی پانچ حریر به همراه یک والان مخمل شکیل مناسب سالن پذیرایی است و یک پرده پانچ چاپی با طرح کودکانه می تواند مناسب اتاق فرزند شما باشد. یک پرده پانچ ساده با یک رنگ شیک و دلنشین می تواند مناسب فضای اتاق خواب شما باشد.

انواع مدل های پرده پانچ

پرده های پانچی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند که برخی از آن ها را در زیر بیان کرده ایم.

پرده پانچ با طرح های گل دار

پرده پانچ با طرح گل دار یکی از انواع پرده های پانچ است. پرده با طرح های گل از قدیم وجود داشته اند که امروزه پرده با طرح های گل دار جدیدتر هم وجود دارند که می تواند مورد پسند همه افراد باشد.

پرده پانچ با طرح سنتی

پرده های پانچ در طرح سنتی برای فضاهایی مناسب هستند که دارای دکوراسیون سنتی هستند. دکوراسیون سنتی یک سبک آرامش بخش است که برخی از افراد فقط یکی از اتاق های منزلشان را به صورت سنتی تزئین نموده اند که می توانند از این پرده ها استفاده نمایند.

پرده پانچ با طرح دخترانه

پرده های پانچ در طرح های دخترانه از سنین کودکی تا جوانی در فروشگاه دکو20 موجود است که می توانید خریداری نمایید و جلوه ی زیباتری به اتاق دختر دلبندتان بدهید.

پرده پانچ با طرح پسرانه

همانند پرده های پانچی در طرح دخترانه پرده های پانچ در طرح های پسرانه نیز برای تمامی سنین موجود است که می توانید خریداری نمایید.

 

پرده پانچ با طرح خط نستعلیق

پرده پانچ با طرح نستعلیق یک پرده خاص است که مناسب برخی از سلیقه هاست که برای پنجره های اتاق مناسب است.

مدل والان مخمل پانچ
پرده پانچ حریر بافت دار

 

مدل والان مخمل پانچ
مدل والان مخمل پانچ

 

مدل والان مخمل پانچ
مدل والان مخمل پانچ

 

 

چگونگی شستشوی پرده پانچ

پرده های پانچ به دلیل نوع دوخت و پارچه ای که دارند کمتر آلوده می شوند، و اگر آلوده شوند این آلودگی سطحی است، ابتدا آلودگی های سطح پرده را با جاروبرقی جارو کنید، اگر لکه های پرده سطحی باشد می توانید از بخارشوی برای شستن پرده استفاده نمایید. در صورت استفاده از بخارشوی نیازی به درآوردن پرده ندارید.

اگر لکه ها قوی تر باشند امکان شستن پرده با بخارشوی وجود ندارد. ابتدا لکه ها را به وسیله آب و صابون بشویید سپس پرده را ماشین لباسشویی بشویید یا به صورت دستی بشویید. بهتر است پرده را به صورت نمناک آویزان کنید تا چروک نشود.

 

ادمین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *