پرده پانچی آماده

پرده پانچی آماده

پرده یکی از اصلی ترین عناصر دکوراسیون داخلی است که کمک شایانی در روح بخشیدن به محیط خانه یا محل کار شما می کند بنابراین شما به پرده ای مطابق به سلیقه خودتان و متنوع نیاز دارید حال اگر مدت زمان کمتری برای خرید دارید و به دنبال پرده آماده  با آسان نصب و خاص هستید با ما همراه شوید تا با یکی از محبوب ترین پرده های ایران و بسیاری از کشورهای دیگر آشنا شوید.

پرده پانچی آماده چیست؟

پرده پانچی ،سبکی جدید و پرطرفدار از پرده های حال حاضر دنیا است . این پرده دارای طراحی ای ساده اما شیک است که باعث زیبایی بیشتر و همچنین راحتی در استفاده می شود. در قسمت بالایی این نوع پرده از حلقه های دایره ای فلزی یا پلاستیکی به نام پانچ استفاده می شود و روی میله ای فلزی ، پلاستیکی یا حتی چوبی آویزان می شود به همین دلیل برای نصب هیچ نیازی به گیره پرده های قدیمی ندارد و راحتی در نصب چند برابر می شود ،همچنین این نوع پرده قابلیت نصب روی هر پنجره ای را دارد.

پرده پانچی آماده
پرده اماده طوسی کتان

دلیل نامگذاری آن به پرده آماده

این نوع پرده بر خلاف پرده های پلیسه ای قابلیت نصب آسان با زمان آماده سازی کوتاه تر را دارد و نیازی به نصاب حرفه ای ندارد که به همین دلیل به پرده آماده معروف شده است و باعث شده است تا پرده پانچی جزو محبوب ترین پرده های ایران نامیده می شود. همچنین این پرده به دلیل استفاده کمتری که از پارچه می شود و طراحی ساده آن نسبت به پرده های دیگر سبک تر و دارای حمل آسانتری است.

چرا باید پرده پانچی بخریم؟

علاوه بر آسانی در نصب و سرعت آماده سازی عالی که به آن اشاره شد ، این پرده ها به دلیل طراحی ساده و کم چین بودن آن نسبت به پرده های دیگر راحتتر شستشو می شوند و همچنین به راحتی از چوب پرده جدا می شوند که باعث می شود انرژی و زمان بیشتری برای شما باقی بماند ، موضوع مهمتر این است که این نوع پرده به دلیل آماده بودن آن دارای قیمت مناسب تری در مقابل پرده های دیگر است ،همچنین طراحی مدرن و شیک و تنوع بسیار زیاد در جنس و رنگ پرده های پانچی باعث می شود تا با هر سلیقه ای که دارید بهترین طرح را برای خودتان خریداری کنید .

پرده پانچی اماده کرم رنگ

 

تنوع پرده های پانچی و توضیح انواع مختلف آن:

این نوع پرده در تنوع های گوناگون و جنس های مختلف عرضه می شود که پر فروشترین آن ها شامل انواع مخمل ها مثل: مخمل طلاکوب ، مخمل هازان ، مخمل شانل و مخمل کالیفرنیا ،انواع کتان ها مانند: کتان گونی بافت ، کتان خاویاری ، کتان گارنت و انواع حریرها مثل حریر ساده و حریر طلاکوب می شود.

البته پارچه مخمل به دلیل نرمی ، لطافت و بافت صیقلی که باعث به وجود آمدن ظاهر شیک و زیبای آن می شود محبوبترین پارچه برای دوخت انواع پرده و استفاده از آن برای دکوراسیون می باشد .باید بگویم مهم نیست فضای خانه یا اداره خود را به چه سبکی طراحی کرده اید قطعا اگر ظاهری شیک تر می خواهید می توانید از پرده های مخمل در دکوراسیون خود استفاده کنید.

پارچه حریر پارچه ای اصیل و گران قیمت است که حتی نام آن ،مجلل بودن را به نمایش می گذارد، پارچه حریر به دلیل قیمت بالا معمولا در لباس ها استفاده می شود اما در مواردی مانند پرده نیز از انواع ارزانتر حریر استفاده می شود زیرا هم درخشش و زیبایی دارد و هم لطیف و فرم پذیر است. حریر به دلیل نازک بودن به راحتی خانه تان را به خانه ای با نور دلچسب تبدیل می کند و مناسب برای فصل بهار می باشد. این پارچه به دلیل ظرافت زیاد ، در به وجود آوردن زیبایی در کنار سادگی کمک بسیاری می کند.

پارچه کتان یکی از قدیمی ترین پارچه هایی است که بشر در حال حاضر از آن استفاده می کند . این پارچه دارای ویژگی های خاص زیادی همچون : مقاومت زیاد در برابر آسیب های محیطی مانند حشرات خورنده ، کپک ها، قارچ ها، انواع پوسیدگی، حرارت و …، استحکام در برابر کشش ، مقاوم در برابر مواد قلیایی که هنگام شستشو مشخص می شود ، مقاوم در برابر حرارت ، بسیار محکم و جاذب آب ، می باشد.

 

پرده پانچی اماده کرم

تنوع رنگ بندی پرده های پانچ

این نوع پرده در مقایسه با انواع دیگری از پرده ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و در رنگ و جنس های مختلف عرضه می شود که با توجه به جنس مورد نظر طبق نیاز و سلیقه ی شما امکان خرید را دارید.

از چه جنسی برای پرده های خود استفاده کنم؟

جنس این پرده ها با توجه به نیاز و سلیقه مشتری انتخاب می شود ، به طور مثال

  • پارچه هازان به دلیل تار و پودهای نزدیکی که دارد برای کسانی که پرده مقاومتر و ضخیم تری میخواهند مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پارچه کتان گارنت به دلیل مقاومت زیاد در برابر رطوبت و قارچ برای اشخاصی که در مناطق مرطوب زندگی می کنند بیشتر مورد پسند قرار می گیرد و استفاده می شود.
  • مخمل شانل ، نرم ، زیبا ، براق ، با دوام و همچنین گرم است و برای فواصل سرما گرمای خاصی را به خانه تان می بخشد،
  • مخمل کالیفرنیا یکی از شیک ترین انواع پارچه برای تولید پرده است که به همین دلیل معمولا برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد این پارچه دارای مقاومت بالایی است و به سادگی نخ کش نخواهد شد.
  • کتان گونی بافت ، دارای بافت درشتی است و در عین سادگی زیبایی چشمگیری دارا می باشد این نوع پارچه جزو ضخیمترین انواع پارچه می باشد.
  • پارچه حریر ، بافت نازک ، نرم و لطیفی دارد ، و بر خلاف مخمل شانلدارای بافتی خنک می باشد، این پرده علاوه بر ظاهر زیبا و دوست داشتنی اش بخاطر نازک و لطیف بودن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر دلتان پرده ای می خواهد که نور از آن عبور کند و به خانه تان نور بیشتری ببخشد پرده حریر انتخاب مناسبی است، پارچه کتان خاویاری یکی از بهترین نوع پارچه های کرپ است که با بافتی خاص نظر هر شخصی را به خود جلب خواهد کرد.

پارچه های طلاکوب شده مانند مخمل طلاکوب و حریر طلاکوب انتخابی مناسب برای کسانی است.

که می خواهند از زیباترین پارچه ها برای پرده خانه شان استفاده شود ، پارچه طلاکوب شده نوعی پارچه هستند که روی آن طرح هایی با نقش طلا وجود دارد و ظاهری شیک و لوکس را به خانه شما هدیه می دهد.

لازم به ذکر است که همه این پرده ها صرف نظر از جنس آن قابلیت شستشوی آسان را دارا هستند و به راحتی در آب سرد یا لباسشویی شسته می شوند. بنابراین نگرانی ای برای این موضوع نداشته باشید.

پرده پانچی آماده مخمل طلاکوب رنگ سبز درباری

این نوع پرده به دو حالت قابل نصب و تنظیم است ، نوع اول به این صورت است که ارتفاع پرده بلندتر از ارتفاع سقف می باشد که به آن ارتفاع استاندارد می گویند و مقداری از پارچه روی زمین قرار میگیرد معمولا به دلیل اینکه امکان استفاده از این نوع، برای هر پنجره با هر ارتفاعی وجود دارد برای کسانی که در بازه زمانی کوتاه مدت خانه شان را عوض میکنند یا به اصلاح در خانه اجاره ای زندگی می کنند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد اما نوع دوم و پر طرفدار تر از نوع قبل به صورتی است که ارتفاع پرده پانچی هم اندازه با ارتفاع سقف می باشد و کمی از زمین فاصله دارد دلیل محبوبیت این نوع پرده در برابر نوع قبلی این است که برای تمیز کردن زیر پرده یا جارو کشیدن مزاحمتی ایجاد نمی شود و به راحتی امکان تمیزکاری وجود دارد ، این مدل پرده بیشتر برای مشتری هایی که صاحب خانه هستند مورد استفاده قرار می گیردکه البته هر کدام از این حالت ها با توجه به سلیقه مشتری انجام می شود و هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

 

پرده اماده پانچی بنفش

پرده پانچی برای چه فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

این مدل پرده برای استفاده در تمامی فضاهای داخلی مناسب است که شامل اتاق خواب ، آشپزخانه ، پذیرایی ، ویلا و حتی فضای کاری و اداری می شود. به طور خلاصه در هر جایی که به دکوراسیون با پرده نیازی دارید می توانید از پرده های پانچی استفاده کنید و لذت ببرید.

به طور خلاصه اگر پرده ای آسان نصب و مجلل می خواهید یا اگر هر چه سریعتر یک پرده مطابق با سلیقه خودتان را نیاز دارید پرده های پانچی می توانند گزینه ای خوب و مقرون به صرفه ای باشند.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *