نکات مهم برای خرید پرده پانچی

نکات مهم برای خرید پرده پانچی

نکات مهم برای خرید پرده پانچی

پرده های پانچی سبکی مدرن و جدید از پرده ها هستند که دارای حلقه هایی برای نصب هستند. نسب پرده های پانچی بسیار آسان است و خودتان می توانید به راحتی آن را نصب کنید! البته در صورتی کاره شما درست انجام خواهد شد که پرده ها به درستی و با اندازه ای متناسب با پنجره شما دوخته شده باشند. پارچه ی زیبا و مناسبی داشته باشند و برای فضایی که قرار است استفاده شوند مناسب باشند.

در این صورت است که نتیجه کار خوب می شود. ما در این مقاله نکات مهم برای خرید پرده پانچی را بیان کرده ایم.

نکاتی که باید در هنگام خرید پرده پانچی در نظر بگیریم

  1. جنس پرده پانچی
  2. سبک چیدمان و دکوراسیون داخلی
  3. طرح و رنگ متناسب با ذوق و سلیقه افراد منزن
  4. اندازه مناسب پرده

خرید پرده پانچ آماده

نکات مهم برای خرید پرده پانچی
نکات مهم برای خرید پرده پانچی

جنس پرده پانچی

پرده های پانچی معمولا در جنس های حریر، تور، کتان، مخمل یا ابریشم دوخته می شوند، انتخاب پارچه پرده پانچ اهمیت بسیار زیادی دارد و باید دقت بسیار زیادی داشته باشید. شما می توانید با یک هزینه پایین یک پرده پانچ زیبا بدوزید و یا با هزینه ی سنگین پرده ای بدوزید که بعد از دوخت باب میل شما نباشد.

اگر قصد دارید پرده پانچی را برای سالن پذیرایی استفاده نماییدبهتر است از پارچه های مخمل یا ابریشمی استفاده کنید. پارچه های حریر با کیفیت نیز گزینه مناسبی برای سالن های پذیرایی هستند. اگر قصد خرید پرده پانچ برای اتاق خواب دارید جنس حریر یا کتان گزینه بسیار خوبی است.

اگر خانه شما کوچک است بهتر است از جنس مخمل برای سالن استفاده نکنید و تنها به یک پانچ حریر اکتفا کنید.

پارچه های نازک نور خورشید را عبوز می دهند، بنابراین اگر برای پنجره هایی که نورگیر هستند از پرده پانچ می خواهید استفاده کنید پارچه های زخیم تر گزینه بهتری است، و یا اگر از پرده نازک استفاده می کنید از یک پرده زخیم تر به عنوان پشت پرده استفاده کنید تا نور خورشید شما را اذیت نکند. همانطور که می توانید تابش نور خورشید به فرش یا مبلمان مجب پوسیدگی و از رنگ و رو افتادن آن ها خواهد شد، پس این نکته را مهم بدانید.

سبک چیدمان و دکوراسیون داخلی

نکته ی دیگری که در هنگام خرید پرده پانچی باید در نظر بگیریم این است که جنس و رنگ و طرح پرده مناسب با فضا و دکوراسیون منزل باشد. اگر قصد خرید پارچه و دوخت پرده دارید حتما این نکته را در نظر بگیرید و همچنین اگر قصد خرید پرده پانچ آماده دارید نیز طرح و رنگی را انتخاب کنید که متناسب با چیدمان و دکوراسیون منزل شما باشد.

نکات مهم برای خرید پرده پانچی
نکات مهم برای خرید پرده پانچی
نکات مهم برای خرید پرده پانچی
نکات مهم برای خرید پرده پانچی

طرح رنگ متناسب با ذوق و سلیقه افراد منزن

برخی از افراد طرح های رنگی و شلوغ را می پسندند و برخی دیگر طرح های ساده را دوست دارند. ممکن است در یک خانواده افراد دارای سلایق مختلفی باشند، پس هنگام خرید پرده بهتر است سلیقه همه افراد در نظر گرفته شود و در نهایت پرده ای خریداری شود که مناسقب با ذوق و سلیقه همه افراد است.

اگر هرکدامتان از یک اتاق شخصی استفاده می کنید می توانید پرده اتاق خودتان را متناسب با ذوق و سلیقه خودتان خریداری نمایید و برای سالن پذیرایی که یک مکان عمومی است یک پرده مناسب با سلیقه همه تهیه کنید.

اندازه مناسب پرده

ادازه پرده، کوتاه یا بلندی و پهنای آن در زیبایی و جلوه پرده تاثیر زیادی دارد. پرده ای را خریداری کنید که در اندازه استاندارد دوخته شده باشد و یا اگر قصد دارید دوخت پرده را به خیاط واگذار کنید از او بخواهید پنجره ها را دقیق برای شما اندازه بزند.

چگونه پنجره را برای خرید پرده اندازه بزنیم ؟

 

ادمین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *